Авторизация






Забыли пароль?
Ещё не зарегистрированы? Регистрация
 
No.602

No.602Бронедрезина ДТ-45/
Armored self-propelled railroad car DT-45.
No.602

Бронедрезину ДТ-45 було розроблено в СРСР в 1933 р. на базі бронедрезини Д-37 як результат її модернизацїї. Вона призначалась для охорони залізничних шляхів, а також як засіб розвідки бронепоїздів та мотоброневагонів. На бронекорпус, що залишився  незмінним від Д-37, було встановлено циліндричну башту танка Т-26 з 45 мм гарматою. Також встановили радіостанцію 71ТК з поручневою антеною. Екіпаж складався з 7 чоловік. Крім того для підвищення маневровості бронедрезина була обладнана засобом для переміщення на паралельний залізничний шлях, який дозволяв їй в бойовій обстанівці використовувати сусіднє рельсове полотно. Засіб складався з двох пар роз'ємних балок та чотирьох роликів. Випробовування показали добрі результати, і навіть було прийняте рішення про серійне виробництво цієї машини, але за причин невистачання виробничих потужностей, бронедрезину ДТ-45 серійно не виробляли.
Дослідні екземпляри в якості учбових засобів використовувались майже до початку ВВВ.

Armored self-propelled railroad car DT-45 was developed in USSR in 1933 by modernization of it's predecessor D-37. It was designed for railroad tracks protection as well as scout car for armored trains. Cylindrical turret from T-26 tank with 45 mm gun was fitted to the unchanged
hull of D-37. Radio set 71TK with rail antenna was also installed. It was manned by 7 troops. To improve mobility special equipment was installed to allow DT-45 to be easily transferred on to parallel track. It was successfully tested but never went into production because of shortage of manufacturing abilities. However, experimental units were used for training up to the beginning of WWII.