Авторизация






Забыли пароль?
Ещё не зарегистрированы? Регистрация
 
No.674



Armored platform “Tank destroyer“ (as part of the German armored train).
Бронемайданчик «Винищувач танків» (у складі німецького бронепоїзда). 
No.674




Бронемайданчик «Винищувач танків» (у складі німецького бронепоїзда)

Під час Другої Світової Війни на радянсько-німецькому фронті супротивники часто використовували у боях трофейну техніку, так зокрема, в складі німецьких бронепоїздів застосовувалися спеціальні броневагони. У залізничну платформу вбудовували корпус (з баштою) танка Т-34.

Такі «гібриди» мали різні назви. Ті, які використовувалися в складі бронепоїздів для охорони залізниць та інших тилових об'єктів, називалися «вагонами переслідування», а ті, які були складовими частинами фронтових бронепоїздів (типу BP-42), називалися «винищувачем танків».

Базою такого броневагона і його ходовою частиною була подовжена (9 м) двовісна платформа, всередині якої вмонтовувався і закріплювався частково укорочений бронекорпус танка Т-34 без ходової, силової та трансмісії. Озброєння такого броневагона складалося з башти танка Т-34 з 76-мм гарматою Ф-34 і двох кулеметів ДТ (7.62 мм). Ходова платформи і підлога, як правило, захищалися броньовими листами.

Судячи з назви, це була ефективна бойова одиниця бронепоїзда.

Відомостей про точну кількість таких броневагонів, поки не встановлено, але судячи з військових фото, вони застосовувались не в одиничній кількості.

 

Armored platform “Tank destroyer“ (as part ofthe German armored train)

During World War II on the Soviet-German front enemies often used in fights the captured combat materiel, so in particular, as a part of the German armored trains special armored railcars were used. The hull (with turret) of the T-34 tank was built in the railway platform.

Such "hybrids" had different names. Those which were used as a part of armored trains for protection of the railroads and other rear objects were called "pursuit (follow-up) wagons (cars)", and those which were components of front armored trains (type BP-42) were called "tank destroyers ".

The base of such armored railcar and its chassis was the lengthened (9 m) biaxial platform inside of which partly shortened hull of the T-34 tank without chassis, engine and transmission was built in and fixed. Armament of such armored car consisted of turret of the T-34 tank with 76 mm gun F-34 and two DT machine guns (7.62 mm). Chassis and floor were, as a rule, protected by armored sheets.

Judging by the name, it was effective fighting unit of an armored train.

Data, about exact quantity of such armored cars hasn't been determined yet, but according to military photos, they were used not in single quantity.

 

Während des Zweiten Weltkrieges an der sowjetisch-deutschen Front verwendeten Gegner oft erbeutete Ausrüstung in Gefechten, insbesondere als Teil deutscher Panzerzüge wurden spezielle gepanzerte Fahrzeuge eingesetzt. Ein Panzer (mit einem Turm) des T-34-Tanks wurde in die Bahnplattform eingebaut.

Solche "Hybriden" hatten unterschiedliche Namen. Diejenigen, die als Teil von gepanzerten Zügen zum Schutz von Eisenbahnen und anderen hinteren Einrichtungen verwendet wurden, wurden "Verfolgungsfahrzeuge" genannt, und solche, die Teil von gepanzerten Frontlinienzügen waren (wie BP-42), wurden "Panzerzerstörer" genannt.

Die Basis dieses Panzerwagens und seines Fahrgestells war eine langgestreckte (9 m) zweiachsige Plattform, in die ein teilweise verkürztes Panzergestell des T-34-Panzers  ohne Antrieb und Getriebe eingebaut wurde. Die Bewaffnung dieses Panzerwagens bestand aus einem T-34 Panzerturm mit einer 76 mm F-34 Kanone und zwei DT Maschinengewehren (7,62 mm). Die Fahrwerke und der Boden waren in der Regel durch Panzerplatten geschützt.

 Dem Namen nach war es eine effektive Kampfeinheit eines Panzerzuges.

Die Informationen über die genaue Anzahl solcher gepanzerten Fahrzeuge wurden noch nicht festgelegt, aber nach den Militärfotos wurden sie nicht in einer einzigen Menge verwendet.

 

Во время Второй Мировой Войны на советско-германском фронте противники часто использовали в боях трофейную технику, так в частности,  в составе германских бронепоездов применялись специальные броневагоны. В железнодорожную платформу встраивали корпус (с башней) танка Т-34.

Такие «гибриды» имели разные названия. Те, которые использовались в составе бронепоездов для охраны железных дорог и других тыловых объектов, назывались «вагонами преследования», а те, которые были составными частями фронтовых бронепоездов (типа BP-42), назывались «истребителями танков».

Базой такого броневагона и его ходовой частью являлась удлиненная (9 м) двухосная платформа, внутри которой встраивался и закреплялся частично укороченный бронекорпус танка Т-34 без ходовой, силовой и трансмиссии. Вооружение такого броневагона состояло из башни танка Т-34 с 76 мм пушкой Ф-34 и двух пулеметов ДТ (7.62 мм). Ходовая платформы и пол, как правило, защищались броневыми листами.

Судя по названию, это была эффективная боевая единица бронепоезда.

Сведений, о точном количестве таких броневагонов, пока не установлено, но судя по военным фото, они применялись не в единичном количестве.